mixatmaxat

Alla inlägg den 24 maj 2012

Av mixatmaxat - 24 maj 2012 16:32

Hej! :) Vet att jag inte bloggade igår, jag satt inte ens vid datorn faktiskt! c:

Jag red, vi hoppade, och det var väldigt läskigt. :s Älskar dressyr, gillar inte hoppning. :)

Jag gjorde också ett bar shorts av ett par jeans som blev JÄTTEBRA! ♥ Ska kanske göra ett par till ikväll.


I alla fall, idag så har jag gått i skolan, det var brännboll på idrotten, det gick inte så bra, hehehe. c: Det var tjejer mot killar, gissa hur det gick liksom. Eh.

Sen kom jag hem och gick ut med Toy, bäddade sängen och satte mig vid datorn. Sen åt jag lite.

Och nu sitter jag här, framför datorn! cx


Ikväll så är det dags för Loreen. Jag vet inte om jag ska vara uppe... Kanske, får se hur trött jag är. Jag tror att jag skippar det... c:



Kramkram!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, jag är en elvaårig tjej som älskar livet, fotografering och ridning.

Jag har haft runt hundratusen tidigare bloggar, men jag tröttnar efter ett tag! c: Hoppas att det inte blir så här. Älskar namnet.

Anyways, släng gärna iväg en fråga eller en

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<<
Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards